piątek, 13 czerwca 2014

BAJECZNIE KOLOROWY

Piątek, trzynastego czerwca...


Dzień rozpoczął się wrednie a potem tylko się rozkręcał...
Ale już przestaję narzekać.

Dla odmiany i poprawienia nastroju coś pozytywnego i kolorowego.

Koc "Bohemian Oasis" z włóczki Delight Dropsa.
Wzór wykonania znajdziemy tutaj
Oczywiście troszkę zmodyfikowałam ten wykonany przeze mnie.
Dodałam po jednym rzędzie kwadratów i zmieniłam trochę ozdobny border.
Myślałam, że te babcine kwadraciki będą dziergały się bardzo ale to bardzo długo.
Zakładałam, że  będę je ścibolić do późnej jesieni.
Tymczasem kolejne elementy powstawały w tempie ekspresowym.
Najbardziej nudna część pracy to zdecydowanie łączenie elementów.
Co zrobić, nie lubię odcinania nitek i chowania później mnóstwa sterczących wąsów...

Zdjęcia paskudne bo z komórki.
W ogóle, zaczynam coraz bardziej dotkliwie odczuwać przedłużającą się nieobecność domowego fotografa.
Trudno zrobić przyzwoite zdjęcia aparatem z telefonu.

Oto mój kocyk.
Do kompletu powstanie chyba jeszcze poduszka w takich barwach.
Niekoniecznie (a raczej na pewno nie) z takich elementów jak kocyk.
Kolory w rzeczywistości sa bardziej zywe.
Jeszcze bardziej :)

Bohemian oasis

Bohemian oasis

Bohemian oasis blanket

1 komentarz:

  1. Witamy wśród blogujących :) Będziemy odwiedzać i komentować ;)
    Kocyk superowy. Ja niestety nie mam cierpliwości do tego typu form. I też nie lubię etapu końcowego, obcinania i chowania nitek. Kocyk jest niesamowity i marzy mi się... :) Może kiedyś...
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj trafiłaś/-eś. Będzie mi jeszcze bardziej miło gdy zamieścisz jakiś komentarz.