poniedziałek, 22 grudnia 2014

FINISZ

DOBRY WIECZÓR,


dzisiejszy dzień obfitował w mnóstwo niezapowiedzianych "atrakcji" rodzinno-zdrowotnych co poskutkowało absolutnym brakiem czasu i możliwości przeprowadzenia losowania..
Jednakże obiecałam, że postaram się aby przesyłka dotarła na Boże Narodzenie i wpadam na moment aby ogłosić wyniki mojej pierwszej rozdawajki.

Wybaczcie brak zdjęć/maszyny losującej/programu do wyboru komentarza...
W roli Sierotki wystąpił mój Małżon, któremu kategorycznie nakazałam podać jakąś cyfrę.
Bez chwili zastanowienia powiedział SIEDEM. Ewentualne reklamacje proszę więc kierować do niego (ląduje w Wigilię z samego rana:)).

W ten oto sposób została wytypowana ZWYCIĘŻCZYNI czyli... ALA GAJEWSKA.

ALU, GRATULUJĘ !

Poproszę o podanie adresu do wysyłki.

A teraz uciekam.
Ciężki dzień za mną i ciężki przede mną.
Jutro biegiem. Praca, lekarz z Mamą a na koniec uczta dla oka i ucha.
Idziemy (ja się niestety zapewne spóźnię :() do Multikina.
Na spektakl 3D - "Dziadek do orzechów"  z Teatru Maryjskiego.
W Multikinie dość często zobaczyc można retransmisje znakomitych przedstawień operowych i baletowych.
Jeszcze bardziej polecam cykl "Teatr brytyjski w Multikinie".
Przedstawienia są naprawdę znakomite.




5 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni :-) Szkoda, że to nie ja ;-)
    Dziękuję za wspaniałą zabawę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwycięskiej Ali :)
    A reklamację.....złożę ;)
    Czemuż to wiele osób pytanych o szczęśliwą liczbę podaje właśnie siódemkę?

    Pozdrawiam-Miri :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świąt wypełnionych radością i miłością,
      niosących spokój i odpoczynek.
      Nowego Roku spełniającego wszelkie marzenia,
      pełnego optymizmu, wiary, szczęścia i powodzenia
      życzę Tobie Wiolu i Twoim najbliższym :)

      Miri

      Usuń
  3. Gratuluję i dziękuję za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję za zabawę i cieszę się że to mnie trafił Twój.mąż
    Adres Ci wysłałam
    Wesołych i spokojnych świąt Tobie i najbliższym.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj trafiłaś/-eś. Będzie mi jeszcze bardziej miło gdy zamieścisz jakiś komentarz.