poniedziałek, 14 grudnia 2015

PRZERYWNIK PRZEDŚWIĄTECZNY CD.


Kartka nr 3

W tym roku nie powstanie ich więcej, są zdecydowanie zbyt pracochłonne :)
W tak zwanym "międzyczasie" podczas dziergania dość nużącej chusty dla Małżona powstanie być może jeszcze parę ozdób choinkowych, czegoś małego bo przecież Święta tuż, tuż.

Nie wykluczam, że te choinkowe drobiazgi znowu przybiorą kształt sówek i nasza tegoroczna choinka będzie sowio-gwiazdeczkowa.


PS. Frywolitkowe gwiazdki na zdjęciu nie są, niestety moim dziełem. Pojawiły się w związku z postanowieniem "NAUCZYĆ SIĘ FRYWOLITKI".


Pozdrawiam i uciekam do lukrowania pierniczków.


3 komentarze:

  1. Śliczna karteczka - sówka wspaniała :-) Frywolitkowe śnieżynki doskonałe - mam nadzieję, że w przyszłym roku sama sobie zrobisz jeszcze piękniejsze - trzymam za to kciuki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka śliczna, a sówka urocza:) Zachęcam do nauki frywolitki, ja długo zwlekałam z nauką, a teraz nie mogę się oderwać od czółenek:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki cuuuudny śnieżek u Ciebie! Fantastyczne gwiazdeczki. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj trafiłaś/-eś. Będzie mi jeszcze bardziej miło gdy zamieścisz jakiś komentarz.