wtorek, 12 lipca 2016

W TRAKCIE

Dzieje się wakacyjnie nowa, jesienna chusta...
Sock Malabrigo w jednym z moich ulubionych kolorów (Playa).
To ten kolor, z którego zrobiłam jedyny męski udzierg czyli chustę KOLCZUGA (KLIK I KLIK)



 Szydełkowo - torba podróżna. Duża i pakowna.
Oczywiście zmieniła mi się koncepcja (miała to być torebka a nie wór)  i zabrakło mi włóczki. Chwilowo przestój w oczekiwaniu na przesyłkę :)
Ten fragment na zdjęciu "pożarł" już 10 motków Dropsa Paris (plus te dwa leżące na udziergu i czekam na kolejnych 7)
Nooo spora będzie, ma zmieścić się laptop, kosmetyczka, portfel i bliżej nieokreślona ilość rzeczy zabieranych ze sobą w ostatniej chwili do samolotu :)


2 komentarze:

  1. Piękna będzie Twoja nowa chusta :-) Cudny kolor.
    Torba - rewelacja ! fantastyczny pomysł.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie układa się Twoja szachownica. Torba będzie na pewno fajna. Takie "miękkie" letnie torbiszcza są bardzo potrzebne. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj trafiłaś/-eś. Będzie mi jeszcze bardziej miło gdy zamieścisz jakiś komentarz.