piątek, 3 marca 2017

MARCOWA CHUSTA

Skończyłam ją... Jest już asymetryczna chusta robiona na drutach.

Wygląda niepozornie ale to sporo oczek bo aż trzy motki wełny Sock Malabrigo (prawie 1200m).
Teraz blokowanie, ciekawa jestem jaki będzie efekt końcowy. Czy czasami nie skończy się wielkim pruciem :)

Póki co chusta w wersji roboczej czyli przed praniem i blokowaniem.

Przy okazji się wytłumaczę. Nie ogarnęło mnie lenistwo, wręcz przeciwnie.
Miałam w domu małe zamieszanie w postaci drobnego remontu, który przekształcił się w remont całkiem spory (układanie nowych podłóg...).
Poza tym dzieje się sporo, tak mało dziewiarsko i zajmuje mi ta działalność coraz więcej czasu.
O tym jednak innym razem.
Teraz pierwsze zdjęcia mojej nowej chusty.
Nie wygląda szczególnie dobrze ale wybaczcie, nie mogłam się powstrzymać :)
Już jest, UFF!




PS
Czy Ktoś przechodził z bloggera na wordpress i podzieli się wrażeniami?

4 komentarze:

  1. Podoba mi się kolor chusty. A za tym kształtem bardzo przepadam :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna chusta, już wygląda bardzo fajnie. Bardzo ładny kolor.
    Też chętnie dowiem się czegoś na temat wordpressa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta już mi się podoba,świetna jest :)
    Jeśli chodzi o wordpress to się przymierzam do przejścia tylko jakoś czasu brak i motywacji.
    Na razie zbieram informacje, podsyłam link może ktoś skorzysta:
    http://vademecumblogera.pl/2016/11/20-wtyczek-na-wordpressa.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta jest cudowna:) a czy ona leży na Twojej nowej podłodze? Bo też mi się podoba;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj trafiłaś/-eś. Będzie mi jeszcze bardziej miło gdy zamieścisz jakiś komentarz.